Kalla biosalonger



Filmen vi såg var faktiskt bra, bättre än vad jag trodde. Den var väldigt lång, 2 timmar och 20 minuter, så jag hann äta chips och popcorn tills jag fick ont i magen och mådde illa :P
Är det jag som har fått någon noja eller har jag rätt, men visst är det kallt i biosalonger? Jag fryser nästan jämt. Och idag frös jag jätte mycket. Så fort jag inte tryckte mig tätt intill Remi så blev det iskallt. Ingen tröja hade jag med mig heller eftersom det var så varmt ute. Satt bara där i linne. Nästa gång ska jag klä mig varmt.



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja det är jätte fint med sånna tatueringar.

Men som du säger finns det nog inte mkt som slår barnafödande i smärta så det funkar nog hehe! :)



Ja han blir skogstokig om han ligger o är vaken o pigg, antingen ska han vara uppe i famnen så han ser allt eller så ska han sitta.. men han får inte sitta för mamma och pappa än ;) hehe bara i knät då går det bra..



Krams Krams

2009-08-09 @ 02:07:05
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0