Inlägg från sängen



Idag är det en sak som ligger på schemat och det är efterkontroll hos barnmorskan klockan 14. Det blir en promenad dit så fortsätter jag promenaden hem sen. Var längsen jag var ut och gick sist. Fy mig!
Efter det går jag väl hem och tar mig en dusch, sen ska jag bege mig ner på stan och kolla lite. Måste hitta nå fina kläder till min fest :)  Det är nästa bäst att jag går själv när jag letar efter något speciellt, annars kollar jag inte riktigt. Jag glider mest bara förbi och orkar inte prova.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund till innan jag kliver upp ur sängen. Om Elias orkar ligga kvar ett tag till vill säga. Han börjar bli lite otålig för han är pigg, då vill man väl inte ligga i sängen heller :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0