En monsterbebis



Nu har Elias äntligen somnat efter att ha skrikit ända sen vi kom hem. Jag förstår inte vad som hänt.. Han har varit hur snäll som helst sen en vecka tillbaka, det var då han började bli grinig. Fattar inte :/ Han är bara tyst när han sover, så fort han vaknar skriker han på en gång :( Det är så jäkla jobbit och det tar på krafterna och tålamodet kan jag lova. Man har gjort allt man kan, vad ska man då göra för att få lillen tyst och nöjd? Ibland räcker man inte till känns det som. Jag tycker synd om honom. Önskar att han kunde säga vad felet var.
- Snälla lilla Elias, bli så snäll och go som du var förr!


P.S. Jag ska jobba imorgon :D 12-15. Värsta roligt, jag längtar typ!

Kommentarer
Postat av: freia

Tycker verkligen om att läsa din blogg, så mysigt att läsa om Elias!:)

2009-08-29 @ 10:42:23
Postat av: Marina

Han har inte fått kolik då? Testa med Minifom eller andra magdroppar och se om han blir bättre.

2009-08-29 @ 15:57:52
Postat av: ullis

Bara att bita ihop :) Det är jätte jobbigt när dom är sådär .. Och när man inte vet vad man ska ta sig till , när man har gjort allt känns det som! Men det är väl så som det ska vara :) Se till så han inte har någon magknip lr något bara , då kan dom bli väldigt griniga! :) De blir våran om hon har det! Men nu är det bättre ! Hoppas det löser sig :) Kram påre.

2009-08-29 @ 16:27:36
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: Ida

jättekul att du fick komma iväg och jobba. jag har ju också jobbat så där tidigt efter att jag fått barn och det är då man uppskattar jobbet som mest:-)

jobbigt för er att elias tappat formen lite...tycker han om att bli buren? min tjej blev väldigt nyfiken när hon var 9-10 veckor och blev skitsur så fort hon inte fick vara uppe så jag använde bärsele massor. då kunde hon vara med överallt och jag hade händerna lediga för att göra annat. det var liksom det som var det roliga för henne att åka med när jag städade och hängde tvätt.

vi började även med babygym vid den åldern, det kunde roa henne så man fick korta stunder med ro iaf. i början ligger de bara och tittar men sen blir det fart när de lär sig att sparka och slå på grejjerna...

många säger att det är för tidigt men det beror ju på barnet...

bara lite tankar...

kram!!!

2009-08-29 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0