En till, sen tre lediga



Stängningen igår på jobbet gick inte som en dans på rosor precis. Vi blev klar sent vilket ledde till att jag sov länge idag. Ända till halv ett. Men det var nog behövligt. 
Idag jobbar jag också stängning, men idag är vi en person mer så det lär ju gå fortare. Fast varför vi är en person till är för att vår matsal ska få mer kärlek och bli nogare ompysslad, så det kommer väl ta sin tid ändå.
Alla fläktar på jobbet har slutat fungera, så ni kan ju tänka er hur mycket os det kommer från alla grillar och fritöser som man andas in. Det är skit äckligt. Jag är ju nästa rädd att andas in det där för bebbens skull. Jag hoppas det inte tar skada.

Martin på jobbet är jätte cool. För vet ni.. Om Kronprinsessan får barn med sin Daniel då blir Martin fyrmänning med det barnet. Erkänn att det är coolt?

Idag kommer Ida hem från Paris. Jag ska träffa henne i morgon :D


83 dagar kvar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0