Lasagne och påskgodis



Nu har jag gjort lasagne och ställt in den i ugnen. Får se när den är klar. Kollade till den nyss och det ser ut som en 10 åring har gjort den. Men jag har ju aldrig gjort en sån själv så att :P Vi kanske blir magsjuk också för köttfärsen har legat i kylen 4-5 dagar efter att vi tagit ut den ut frysen. Men värre än så kan det väl inte bli? Det blev en sen middag eftersom jag jobbade till 20 och Remi har vart med sin kompis och spelat biljard. Men vi är ledig i morgon så det gör inget :)

Mamma kom gående i "Driven" på jobbet idag med mitt påskägg. Det var gott godis i och en hudlotion.


Fast på bilden ser inte godiset så gott ut. Men det är det i alla fall!


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det mat :)


92 dagar kvar <3






Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Nejmen snälla dö inte!!! :(

2009-04-13 @ 00:44:50
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0