Vissa tar till kniven


Kollade nyss klart på en dokumentär där en kvinna träffade 4 olika kvinnor i England som tog till kniven för att få större bröst. Alla fyra hade redan silikon men ville ha de ännu större. 
Jag tycker det inte är något fel på att ha eller vilja ha silikonbröst, inte om de ser naturliga ut iallafall. Men jag förstår inte dom som vill ha det och för att de vill att det ska se oäkta ut. Jag skulle jag själv kunna tänka mig ha silikon efter att ha fått så många barn jag vill och ammat klart för livet. Alltså sånna som ser äkta ut. Typ lyfta dom (om dom skulle börja hänga) och gå upp en eller två storlekar. 
Just nu är jag ganska nöjd med mina egna äkta. Dom är väl inte så stor, men dom hänger inte och ser inte konstig ut på något annat vis. Dom är faktiskt rätt fina ändå. Är det någon jag är nöjd med så är det faktiskt mina bröst. Vilket är bra! För jag har väldigt svårt att ge mig själv komplimanger. 



Nu sitter jag och äter mumsiga popcorn med aromat. Jag har alltid aromat till mina popcorn, inte på bio dock, och inte om det är cheddar popcorn.

  

+





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0