Uppe med tuppen



För vår del är det väldigt ovanligt att gå upp kl 6 och kvart över 7, men det är vad vi gjorde idag.  Remi kl 6 och jag kvart över 7. Remi börjar på sitt nya jobb idag så han lär vi vänja sig att gå upp vid den tiden för så kommer det vara för honom framöver. Jag lär ju också börja vänja mig, kanske inte riktigt än men någon gång.. För tänk när lillen kommer då blir det nog tidig morgon varje dag. (Tur att Remi också är van att gå upp tidigt då, hehe) Fast det kommer inte göra någonting, plus att det är sommar då vill man komma upp i tid. Jobbigare blir det nog på vintern när det är mörk fram till 9 på morgonen. Usch nej, dit längtar vi inte!

Jag har precis tryckt i mig två rostade smörgåsar med sylt på och nu hade jag tänk börja göra mig klar. Har tid hos barnmorskan om ca 1 timme. Ska promenera dit, det blir nog skönt och piggare blir man förmodligen också. 
Hos barnmorskan blir det väl att mäta magen så man ser att den växer som den ska och även lyssna på bebisens hjärta. Hoppas det är lika bra som sist :)



Sist var magen 23-24 cm någonting. (Från blygdbenet till där man känner att livmodern slutar)
Får se vad den är idag. 


84 dagar kvar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0