Pengarna rullar ut lika snabbt som in



Jag drömde en mardröm inatt. Tänker inte skriva vad men en mardröm var det. Jag vaknade av att jag grät precis som i drömmen, sen fick jag knappt stopp på det heller. Läskit! Men tur att det bara var en dröm i alla fall! Uh, jag hatar sånna drömmar!

Nu sitter jag här och äter frukost på min sista lediga dag av dessa tre som vart. Jobbar bara tre timmars pass i helgen sen är jag ledig måndag igen :) Det känns lite slappt, fast det gör inte mig någonting.
När Remi har slutat jobbet ska vi betala våra räkningar som vi inte orkade göra inatt efter 12 :P Sen ska vi åka och stor handla vilket verkligen behövs :) Det är kul att stor handla tycker jag. Fast inte om man har någon tid efter att passa för då blir det bara stressigt och fel. Så har vi haft det det senaste två gångerna. Men inte idag, idag blir det cool lugnt :)
Vi handlar på Ica Maxi nu förtiden. Det blir tredje månaden vi göra det nu. Förr var det Willys men Maxi är faktiskt bättre. Sen blir det nog Citygross när dom öppnar här. Jaja, så pengarna kommer rulla idag kan man säga. 


Så här såg vår kundvagn ut första gången vi handla på Ica Maxi och då överdriver jag inte. 
Nu har vi bestämt oss för att storhandla två gånger per månad istället, för mycket hinner bli gammalt om man köper så där mycket på en gång. Haha.

80 dagar kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0