Ny i håret


Nu är jag frisk och fräsch. Dock känns håret mycket kortare (inte för att jag har långt men ändå) det är ju det slitna som håret som har klippts bort och det var det som gjorde att håret kändes långt, så det är ju bara bra att det försvann.
Gick förbi Gina Tricot på vägen hem. Provade massa saker, men köpte bara ett linne. Det kändes bäst. Och det passar verkligen gravida, hur töjbart som helst typ. Fast i ge för sig så är mitt som jag köpte M, två storlekar större än vad jag hade innan graviditeten. I medium linnet kan jag växa i mig lite till till och med och det är sånt man måste tänkte på hela tiden nu. Nu kan man aldrig köpa något som passar, utan man måste tänka om man kan växa i det eller inte. Annars känns det väldigt onödigt att köpa plagget. 


Skönt och sommrigt. 
Finns i jätte många färger! 99 kr.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och äta. Har inte ätit någonting på hela dagen. Dåligt för mig och lillen där inne. Jag kan tänkta mig att han skriker efter mat just nu.


76 dagar kvar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0