Här sitter jag i solen


Super! Jag har 23 betalda semesterdagar att ta ut! Det betyder att jag sparar en hel månad på mammaledigheten om jag tar ut dom, och det ska jag ju så klart göra :) Får se när det blir då, senast den 14 juni i alla fall. Ååh, vad glad jag är nu! Jag ska alltså bara jobba 7 veckor till. Kanske kortare, beror ju på hur jag börjar må längre fram. Men förhoppningsvis 7 till :) Det lär jag väl klara.. Ja, jag ska klara det :)

Gud vad härligt att få vara hemma hela sommaren. Jag längtar så mycket, både efter ledigheten och bebis!



Nu sitter jag på balkongen och ska läsa min bok med solen rätt i ansiktet :) 
Älskis kommer hem om en timme. Då måste vi gå och handla toapapper. Haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0