Har ni fått några påskägg?



Ny duschad och fräsch efter en väldigt varm arbetsdag. Fick ett MMS från mamma med en bild på termometern, 34 grader i solen :O Inte undra på att det var varmt inne på jobbet. Plus massa grillar och fritöster som är igång hela tiden, och en trasig luftkonditionering. 
Nu håller vi på göra påskmat. Jag är så hungrig och det ska bli så himla gott! Det blev inte så att maten stod klar på bordet när jag kom hem, för Remi  var kvar på jobbet tills jag slutade. Men det gör ju inget :) 

Mamma ska komma upp med mitt påskägg till jobbet i morgon som är från henne. Fick ett igår också när vi var där och åt men det var ett sånt där fejk med färdig plockat godis som ligger i ett genomskinligt plast ägg. Så i morgon ska jag få mitt riktiga :D 


Jag föredrar vanligt lösgodis i mitt påskägg, inte något påskgodis för det är inte ens gott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0