Give me sommar


Jag skulle kunna köpa hur mycket bebis kläder som helst! Det är ju onödigt eftersom dom växer så fort när dom är små. Men kul är det! :)



  

      


Allt det här fina är från Lindex.

Jag längtar så sjukt mycket till han kommer! Kollade på Sjukhuset som går på 3an idag när en mamma låg med sin lilla bebis i sjukhussängen. Barnmorskan kom in och frågade "Förstår ni att det där är er egna?" Pappan till barnet svarade "Nej, det känns typ som vi lånat henne." 
Jag förstod precis vad han menade. Innan man kommer hem och kommer in i vardagslivet igen så kommer det nog kännas så. Att man har lånat någon annans barn. Från att ha väntat i 9 månader efter ett barn så finns det helt plötsligt bara där. Åååh vad underbart!! Kan någon ge mig juli nu? Jag vill ha min sötis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0