Besök på förlossningen



Vi har nyss ätit mat. Det blev ris med nuggets. Det var tvungen att gå fort eftersom Remi skulle åka till jobbet, och nu har hade det också. Så nu är jag själv, men jag ska ju snart iväg jag också, till föräldrargruppen. Idag ska vi samlas inne på förlossningen i sjukhuset. Eftersom alla har vart på ultaljud som är med i gruppen samlas vi så smart som i väntrummet där man väntade när man skulle på ultraljud. Alla hittar ju dit. Tror även själva förlossningsavdelning är på den våningen också. Usch, jag är lite nervös. Jag hoppas man inte kommer få höra någon skrikande kvinna långt ner i korridoren någonstanns. Det är ju ljuden som är läskiga. Värsta smärtsamma :/ Aj aj!

Nej nu måste jag skynda på lite. Ska ta mig en promenad dit, dröjer väl en så där 10-15 minuter att gå dit. Vi ska samlas kvart över fem. Man vill ju vara där helst lite före.


Hörs sen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0