Baka en bulla?



Idag är det en tråkig dag. Det finns inget att göra, vädret lockar ju inte precis till att göra någonting heller. Någon där uppe retas med oss bara för jag & Remi är ledig tillsammans idag. För Remis del blir det nog tv-spel och för mig läsa vidare i min bok. Sen hade jag tänkt att vi skulle ha lite bakning här hemma också. Ganska mycket så man kan frysa in och ta fram när det är behövligt. Hade ju tänkt gjort det för någon vecka sedan också men då hade vi inte vissa saker som behövs, men nu har vi :)




Så här sa Remi innan vi somnade igår "Jag känner på mig att jag kommer dö snart."
Han sa det inte värsta deprimerande så man är tvungen att hålla ett öga på honom så han inte tar självmord eller så.. Men i alla fall. Jag blev rädd. Så kan man ju inte säga! Men han är ju som han är ;)

Nu ska jag läsa i min bok och fortsätta äta ut mitt påskägg.

91 dagar kvar <3


Hörs senare läsare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0