Å Herre


Ja ni. Jag säger då det.. Åh herre! 412 besökare har jag haft idag. Jag som inte ens brukar ha över 100 annars. Jag är ju inte den som skriver för att bara få massa läsare, men desto fler ju roligare så klart! Så sluta inte läs för guds skull så mena jag inte, haha. Man blir ju mer peppad på att uppdatera oftare när ni är så många som läser :) 
Kan ju chansa på att ni fick se det jag skrev om EMD. Det var väl det som lockade ;)

Har tyvärr hunnit uppdatera idag förrän nu. Har jobbat och kom hem lite före 16. Sen har det städats och tvättat för fullt. Matlagning blev det också. Nu ska jag börja läsa boken som jag köpte som jag la ut här på bloggen. Kommer ni ihåg? Det var iallafall Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöja att döda dig" Jag har inte haft tid att läsa den, men som sagt ska jag börja med det NU. 




Igår eller om det var i förrgår ringde dom från "Babyproffsen" och sa att vår barnvagn hade kommit. Dom som sa när vi skulle beställa den "Det är bra att ni är ute i tid, det kan ta ett tag. Ibland 2-3 månader om dom inte har vagnen inne." Men en och en halv vecka senare kom den, hehe. Antar att Emmaljunga hade den inne och kunde skicka den fort. Vi tänker dock inte hämta den förrän vår lill kille har kommit. Eller vi väntar till sista veckan minst. Har ingen plats här hemma, plus att jag skulle bara vilja packa upp den och kolla på den och därmed skulle jag tröttna på den före den skulle komma till användning. Och dessutom har vi inte pengarna att betala de 5700 som vi ska betala för den. Men det är skönt att veta att den finns och är på sin plats och väntar på oss nu iallafall :)





Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Naaw, lilla bebismagen! Testa att ställa ett glad mjölk å den! Han kanske sparkar på den och då blir det ju milkshake!

2009-04-06 @ 14:41:33
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: fanny

kul med så många besökare. Men jag förstår det, din blogg är ju grym!=) Jag älskar "mammabloggar"

kram <3

2009-04-07 @ 11:25:38
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0