15 år



Idag blir mina små bröder stora. 15 år! Jag & Remi ska börja göra oss klara nu för att åka iväg snart. Det blir saft och tårta :) Inte för att jag gillar tårta så värst, men på kalas så går det.

Ikväll är det ett gäng från jobbet som tänkt spela brännboll och dricka alkohol i Boulongern men vette tusan om jag är så sugen alltså. Det är fint väder, men ruggit kallt. Kallare blir det väl till kvällen också. Och jag hade inte tänkt dricka alkohol som ni kanske fattar, vilket betyder att jag kommer frysa mest. För av alkohol blir man varm sägs det ju. 

Aja, måste ställa mig i duschen nu. 

86 dagar kvar <3

Elias hade namnsdag igår förresten :D Så jag sa grattis till lillen i magen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0