Inta hayati


Sitter här och äter sallad som jag tog hem från jobbet igår. Remi åkte till jobbet för några minuter sen. Så nu är det ensamt men även jag ska kila till bussen strax för att åka och jobba. Ville inte ta samma buss som Remi för då skulle jag komma till jobbet en timme innan jag skulle ha börjat och då skulle jag säkert fått hoppa in tidigare och det har jag inte lust med idag känner ja.
På tal om tid och jobb. Både jag och Remi fick jätte lite tider på vårt schema nästa månad. Det är inte bra :/

Igår när jag kom hem från jobbet la vi oss i sängen och kollade på en film vi laddat ner. The Orphanage hette den. En läskig film. Kanske inte var så läskig egentligen men som vanligt när det gäller skräckfilmer höll jag för öronen och kollade på något annat än på datorn :P (Vi kollade på filmen på datorn)
Nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för att åka till arbetet :P

En vecka kvar till lön! Vilken lättnad. 



Inta hayati ;)


/ Viktoria ♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Vad bra att du förklarade att ni tittade på filmen på datorn, det framgick ju liksom inte annars ;)

2008-09-18 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0