Tillbaka


Ja, det var längesen jag skrev. Och det beror väl på att Remi fortfarande inte fått tillbaka sin dator. Hur trasig är den egentligen, eftersom det dröjer så länge att laga den? :/ Men nu ska jag börja skriva dagligen igen. Får låna hans kompis dator.

I lördags blev det ingen utgång med Ida och Frida som var hemma på besök :( Var tvungen att jobba, ingen ville jobba åt mig. Det var skit tråkit! Men som tur var fick man uppmuntring av Remi när man kom hem. - Tack baby, det var så himla fint gjort :) Han skämmer bort mig.
Jobbade hela helgen och även den här helgen som kommer jobbar jag :/ tors-sön. Men igår och idag är jag ledig. Igår hade jag tvätttid så jag tävttade helt själv i tvättstugan :D Det har jag aldrig gjort förr, så nu känner man sig duktig. Vet precis hur man gör nu. Längtar lite till nästa gång faktiskt, haha. När jag var klar i tvättstugan umgicks jag med Emelie och Frida. Emelie var hundvakt så vi hade sällskap av honom också. Fendel tror jag han hette. Var riktigt rädd för honom i början. Men han var ju inte alls nå dum :)
Idag är jag hemma hos mamma och hälsar på. Det var över en vecka sen jag var här så det var väl dags nu :P Passar på när jag är ledig men Remi jobbar. Då kan jag hänga här hemma, hehe.


























Detta hände imorse när Remi trodde han var smart och tog diskmedel istället för en disktablett (dom var slut) i diskmaskinen. HAHA. Det var nog inte så smart ändå. Ibland undrar man vem av oss två som är blond egentligen.



/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: frk. Liljedahl

FENDER heter han, inte fendel, cp :D

2008-09-11 @ 10:01:47
Postat av: Denise

HAHAHAHAHAHA, smidigt Remi! (Hälsa honom det!)

2008-09-12 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0