Ser fram emot löning



Yes, jag kommer få 8573 kr i lön :) Då blir det till att köpa lite saker!

Ska ta bussen till jobbet om en stund. Ska börja 1 timme och en kvar tidigare än vad jag egentligen skulle :/ drygt! Men jag är ändå ledig imon och på torsdag :)
Lägenheten som vi kollade på igår var jätte fin. Hoppas vi får den! Alltså inte jätte jätte fin men jag menar den duger nå fruktansvärt bra för att vara första lägenheten vi har tillsammans :) Det ska bli så himla kul att köpa möbler och inreda.

Aja, ska ner i källaren nu och boka tvättid innan vi åker till jobbet.


/ Viktoria ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Var ligger den lägenheten då?

2008-09-23 @ 17:27:27
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

Japp, jag vet :) Dom är snygga!



Ha det bra idag! :D

2008-09-24 @ 07:46:49
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0