Magsjuka?



Fy! Jag mår inte bra just nu :( Jag har jätte ont i magen! Kan inte ens stå upp utan att behöva vika mig framåt. Usch vad ont det gör!!
Före det onda kom hann jag gå på stan med Emelie ett tag iallafall. Hennes mormor var också med. Vi åt på stan och det var då magonten började krypa fram. Sen skulle Emelie iväg till jobbet så jag gick hem. Kunde inte vara kvar på stan på grund av magen, annars hade jag jätte gärna velat kollat runt lite. Så typiskt det är! Bara för att jag är ledig idag så ska jag bli dålig och näst intill sjuk. Jag kanske är magsjuk? :/ Springer rätt mycket på toaletten så.
Nu ligger jag i sängen och ska kolla på Grey's Anatomy avsnitt som jag laddat ner. Eller rättare sagt som Remi laddat mer åt mig :) Gos baby! Så ska jag sova en stund också så får vi se om jag blir lite bättre. Remi är på jobbet så jag får ta hand om mig själv.


/ Viktoria ♥


(-Pappa, lägenheten ligger på Nordost :P)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0