Återgår till arbetet


Precis kommit hem till mamma efter åktur i stan. Jag, Remi och Bassel lämnade tillbaka nyckeln hos gavlegårdarna. Nyckeln som gick till den där äckliga lägenheten. Kändes bra och lämna tillbaka den faktiskit. Hur svårt ska det vara att få tag på en bra lägenhet egentligen!? Börjar bli less.
Jag som inte har kört bil på över en månad var skit rädd när jag körde i stan. Men det gick bra. Jag hade mitt stöd från Remi, haha. När vi hade lämnat nyckeln skjutsade jag ner Remi och Bassel till stan. Jag åkte hem hit till mamma och lämnade bilen. Börjar jobba kl 16.45 så ska väl försöka ta mig dit snart :P Har vart skönt med två dagars ledighet iallafall :)

Idag åt jag på Subway för första gången :D Själva brödet var skit gott, resten dög väl. Fler gånger blir det nog. Det som är bäst är ju att man får en liten chips påse med också (eller en kaka, men jag föredrar chips till det där)


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0