Shopping till hemmet


Remi hade tagit med sig min mobil till jobbet, och hans laddare. Han fattade inte riktigt själv varför. Haha, vad konstigt det kan bli ibland. Åkte förbi och hämtade mobilen på jobbet iallafall så nu har jag den!

Jag har nyss kommit hem från min och mammas shopping. Var även hemma hos henne och drack kaffe. Jag fick ta bilen tills imorgon :D Jag och Remi ska ju handla imorgon och det är lite svårt utan bil. Så det var ju perfekt. Imorgon ska vi ju på brynösmatch också. Det var ju kanske hur längesen som helst jag gick på en sån :P Tror jag gick en eller två gånger förra året. Men det är ju så jäkla dyrt :/ Man kan bara unna sig det ibland. En biljett för 220-250 kr, om man vill sitta.

Dom här sakerna handlade jag hem idag :) 


Ljusstakar som jag nu har satt i fönstret.


Gardiner till vardagsrummet. Den med mönster på är beige, den ser grå ut.
Pannlapp och grytvante fick vi av mamma.


Vas och växt, mina dagens favoriter! 
Och helt vanliga vita ljus.


Har även köpt gardinstänger, osthyvel och en potatis sticka men det var inte så mycket att ta kort på och lägga ut :P
Just ja! Jag har införskaffat mig en morgonrock också :D En ljus rosa. Bild på den i nästa inlägg.

Nu ska jag göra mig klar för Marielles inflyttningsfest :) Hoppas det blir kul! 
Ha en bra fredags kväll läsare!

/ Viktoria ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0