Mycket att göra


Ligger fortfarande i sängen. För seg för att kliva ur den, och jag är ju ledig idag så varför stressa upp? Remi åkte till jobbet för ett litet tag sen. Det betyder en ledig dag utan honom.. som vanligt. Vi är ledig en dag tillsammans den här månaden tror jag. Högst två är det iallafall. Dålig tajming helt enkelt.

Vad ska jag gör på min ledig dag då? Jag ska börja med att äta frukost och diska efter det. Sen ska jag ta en dusch, raka benen, göra peeling, lägga ansiktsmask mm. Ta hand om kroppen lite extra helt enkelt. 
Sen ska jag ner till stan och köpa lite små krams. Till exempel den där lilla glödlampan jag aldrig köpte som jag sa att jag skulle göra för någon dag sen. Efter det ska jag försöka få med mamma eller pappa och köpa färg. Jag och Remi ska jag ta tag i något som blir ett projekt för oss. Måla om i vardagsrummet. Det ska bli kul :D Och roligare blir det ju om resultatet blir bra. Efter det hade jag tänkt sola. Ikväll när Remi kommit hem från jobbet ska vi gå på bio. Step brother heter filmen vi ska se. Ja, så min dag ser ganska full späckad ut.

Det som är drygt nu bara är att gavlegårdarna ska komma hit och måla en dörr. Så jag måste verkligen tänka på att inte råka kissa med öppen dörr, gå runt i underkläder eller liknande. Dom klampar ju bara in liksom. Och jag som tycker det är så skönt att bara göra vad man vill utan att tänka "just ja, den människan kommer ju så nu kan jag inte bla bla bla". Hoppas jag hinner komma här ifrån innan han kommer. Så måste nog sluta skriva nu och kliva ur sängen och börja på mitt schema som gäller för denna dag :P


Från i lördags när en del av klassen festade lite :)

 

/ Viktoria ♥





Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

ja det är han ;O haha! hur kunde du lista ut det? xD



Vad blir det för färg i vardagsrummet? :)

2008-10-08 @ 13:48:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0