Frukost


Här sitter jag i min ensamhet och äter en god frukost. Remi åkte precis till jobbet. Själv börjar jag jobba kl 16.15 och slutar runt 00-00.30. Om det är mycket så kanske lite senare ändå. 

Igår var det att göra hela dagen. Först jobbade jag, åkte hem och duscha och gjorde mig klar. Var på stan med Isabell. Vi kikade runt lite, fikade och gick till träningen. Kan lova att jag vi tränade bort det vi fikade. Det var jätte jobbit igår, men kul! :)
Idag ska jag som sagt jobba. Men före det ska jag försöka göra något åt min vita kropp, nämligen gå och sola som jag inte gjort på hur länge som helst. Alltså förr gick jag och sola regelbundet. Varje fredag. Förstå vad brun jag var då jämfört med nu. Fast det var nog inte så bra att sola så ofta och jag förstår inte hur jag orkade lägga massa pengar på att sola jämt :P Nu solar jag kanske var tredje vecka, men ska försöka hinna med varannan.

Jag vill hylla Brämhults apelsin juice som jag sitter och dricker just nu. Så himla gooood!




/ Viktoria ♥




Kommentarer
Postat av: evelina

ÄLSKAR BRÄNHULTS!

2008-11-15 @ 10:01:07
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0