Jag gillar inte måndagar



Åter igen är Remi inte hemma när jag vaknar. Han jobbar. Jag börjar kl 17 idag och han slutar 15, så vi hinner nog inte träffa varandra idag :/
Min lediga dag igår gick för fort :P Som jag skrev igår så sov jag till halv tre. Sen åkte jag ut till jobbet och mötte Remi där sen gick vi på Ikea och kika och köpte lite så saker. Sen kom vi hem, han lagade jätte god mat som vanligt och sen var det lägg dags igen. Men är ledig på onsdag igen så ska inte klaga. Man kan förresten säga att jag är halvt ledig imorogn för jag jobbar bara 3 timmar :D

Eftersom det är 3 timma kvar tills jag ska ta bussen till jobbet måste jag hitta på något sätt att fördriva tiden. Jag ska nog få i ordning alla mina kläder. Hänga och lägga allt där det ska vara. Diska måste jag också göra. Sen ska jag nog ta en promenad till Willys. Måste bland annat köpa glödlampa till vår nya lampa vi köpte på Ikea igår. En vanlig taklampa som ska sitta i hallen. Ja, så är det.



Dom här fina blommorna fick vi av mamma och Erik när dom var här och fika i förrgår :)


Så här ser vår matplats ut just nu med vårt nya fina köksbord och stolar.


/ Viktoria ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill hälsa på och se hur du har det nån dag? :)

2008-10-06 @ 15:52:35
Postat av: viktoria

klart du får göra det erica :D men vi måste bara bli lite mer klar först ;P

2008-10-07 @ 10:31:58
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha :P jag vet den är lite konstig xD

2008-10-07 @ 21:19:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag älskar de där matsalsmöblerna, framför allt stolarna! Hur fina som helst :)

2008-10-08 @ 20:03:31
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: Carro

Fint köksbord :)

2008-10-09 @ 19:42:43
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0