Tandläkar besök.


Kom nyss hem från tandläkaren. Det gick bra. Ändrade lite saker i munnen. Nu känns det att man är på slutspurten, men efter nästa gång kommer det verkligen kännas så :D Om jag själv för gissa så blir jag av med tandställningen i februari-mars, någonstanns där. Det är inte långt med tanke på hur länge jag har haft den. (Det blir 2 år i mars)

Remi är på jobbet och jag är själv hemma. Jag ska ta ett bad nu sen ska jag försöka ta mig till Valbo och köpa en jätte fin
klänning som jag har sett där. Hoppas den finns kvar bara för det fanns inte så många kvar när jag såg den. Frågan är bara om jag ska köpa svart eller lila?



Här är min nya morgonrock förresten :)


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0