Slit på jobbet


Jobb från 11.45-20.15 har redan satt sina spår. Jag är jätte trött! Idag har vi haft väldigt mycket folk och mycket att göra hela tiden, vilket är bra eftersom det gör ju så att tiden rinner iväg. 
Imorgon är jag ledig. Men jag har ju sån tur att jag ska vara hos tandläkaren kl 08.45 så jag måste ändå kliva upp typ 07.45. Men det gör nog inte så mycket. Det är skönt att gå upp tidigt så man inte sover bort hela dagen :) Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Remi slutar kl 15 så det är ju ändå inte så länge jag får vara själv :P
Imorgon får vi vår soffa. Äntligen! Det fyller ju upp vårt tomma vardagsrum ganska mycket iallafall. 



Den är våran :)



Nu är det min tur att hoppa in i duschen.

/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0