Sista oktober


Vilket väder! Det är ju värsta storm. Inte nog med att det bara blåser som tusan utan det är äcklig blötsnö som faller ner också. I natt när vi åkte hem från jobbet mötte vi två bilar som låg utanför vägbanan. Halt var det ju inte precis, men så fort man kom utanför hjulspåren så gled man lite snyggt åt sidan. Kom ihåg att byta till vinterdäck det behövs nu. 

Jag har nyss ätit upp min frukost. Ska ta bussen till jobbet om 20 minuter. Jobbar bara 12-15 idag. Det ska bli skönt efter gårdagens stängning. Både jag och Remi slutar tre, undra vad vi ska hitta på sen? Jaja, vi får väl se :) Ikväll ska vi iallafall kolla på film och dippa chips och sånt onyttigt. Myspys.


Dom här skorna fick jag hem igår från Ellos. Kanske hur sköna som helst.


Imorgon är det 1:a november, det är sjukt vad tiden går alltså. Party är det imorgon också.. Med gänget Mcd! Kul att jag jobbar till 21.15 :/ Men men, jag ska inte deppa ihop för det. Måste peppa ännu mer bara därför. Det ska bli skit kul!

/ Viktoria ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag har själv tre par sånna dära skor :) jag älskar deem! :D dem är otroligt sköna :)

2008-11-15 @ 22:24:23
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0