Målning = krävade



Det är inte lätt att måla ska jag säga! Är på slutspurten nu, har en och en halv vägg kvar. Ja, vi håller fortfarande på :P Haha. Vi har vart lite seg med detta projekt men det är ju faktiskt första gången. Det har ju även vart mycket jobb i vägen också. Det är jag som har fått stått för målningen, det visade sig nämligen att det är jag som var bäst på det.. Tro det eller ej. Och det ser faktiskt bra ut där det är färdig målat. För att vara första gången iallafall :) Det duger för oss men en riktig målare skulle nog inte vara lika nöjd. Men som sagt vi är det.
Har tagit en liten paus nu för det är jobbit och jag har gått ont i handlederna. Remi åkte till jobbet för ungefär en timme sedan så jag är helt själv och jag har inget annat att göra än att måla så jag måste ju bli klar idag eftersom jag inte har något att skylla på som kommit i vägen för att inte kunna måla klart. Jag är helt slut i händerna så jag kanske inte ska sitta här och skriva egentligen, men men. 




Undra om jag håller på bli sjuk? Det känns lite så. Ont i huvudet och ovanligt trött. 

/ Viktoria ♥





Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha ja kanske det ;D

2008-10-16 @ 15:56:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

hehe, nej det har jag inte köpt xD

2008-10-17 @ 16:15:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0