Inget-liv-Börje



Den mest upptagna människan i världen som har tid att ge min brors blogg töntiga komentarer. Även min, en gång.
Hur orkar man läsa någons blogg som man ändå irriterarar sig på. Läs någons blogg som du tycker är bra istället och som du inte irriterar dig på. Mycket bättre tycker jag, och ett bra tips eller hur?! Men det kanske är så att du har så dålig självkänsla och att det går ut över andra, inte vet jag. Det verkar ju så iallafall. Nog pratat om han, den eller det. Jag vet vad jag ska kalla "Börje".



Är hemma hos min mamma och hälsar på nu. Skulle egentligen gått ner på stan, men jag tappade helt suget. Så här var det. Emelie kom förbi hemma och hälsade på och kolla hur det såg ut. Gjorde mig klar medans hon var där för att sedan gå till stan och köpa lite små grejer. (som jag skrev i senaste inlägget) Emelie åkte hem för hon skulle göra nåt annat. Men iallafall, när jag var halvvägs ner till stan kändes inte kläderna nå bra så jag gick hem och bytte. Halvvägs ner på stan för andra gången kom jag på att jag inte hade kortet i plånboken utan i en jacka som hängde hemma. Jag blev så jäkla irriterad och arg på mig själv så jag sket i stan och åkte hit hem till mamma istället. Jag gjorde alltså ingenting som jag skrev i det senaste inlägget att jag skulle göra förutom att raka benen och lägga en ansiktsmask. Jag diskade inte ens, och inte gjorde jag någon peeling heller. Shit asså! Jag hade massa saker att göra nere på stan ju :S Nu känner jag mig stressad!






Kommentarer
Postat av: Ronny Samuelsson

Ge dig inte på Börje! Du vet ingenting om han och hans historia! så snälla TYST!

2008-10-08 @ 21:00:07
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte lämna ett litet fotavtryck och säga hej! Kika gärna förbi mig du med. :-)

2008-10-09 @ 11:25:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ronny och börje, skaffa ett liv

2008-10-09 @ 17:16:53
Postat av: kristin

hejsan.

Har du gått handel- och administrationsprogrammet på Borgis :) ? tycker att du liknar en tjej jättemycket som har gått där.

Måste bara fråga om det är du som gick där ?:D är så nyfiken.

2008-10-09 @ 18:26:31
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: tyckte att jag kände igen dig :) hehe

2008-10-09 @ 23:43:54
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: AnneLi

Run for your life haha! :)

2008-10-12 @ 21:53:46
URL: http://italianiista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0