Hösten är ju inte tråkig





Jag tror att jag har lärt mig tycka om hösten. Har alltid ogillat den tills nu. Vet inte varför med helt plötsligt tycker jag att den är så fin. Speciellt när solen skiner, då är det underbart med alla fina färger överallt. När det inte är fint väder är det hur myskit som helst att bara vara inne och tända massa ljus. Och fina kläder finns det att köpa och använda också. Så i detta inlägg vill jag hylla hösten. Ni som inte gillar den, gör som jag börja gilla den.

     


Nog prat om det. Idag har jag vart med Frida Nilsson på Ikea. Hon köpte hem lite små saker till sin lägenhet som man behöver. Tex lampor, hatthylla, duschdraperistång(?) mm ;P Allt sånt måste jag och Remi också köpa, fast när vi får lön. Men Frida var snål, hon lät hennes pappa betala ;)
Efter Ikea gick vi till jobbet och åt. Lär vi inte ha tröttnat på det än? :S Verkar inte så. Nu är jag hemma. Har tagit ett bad och nu ligger jag med datorn i knä nerbäddad i sängen och bara myser för mig själv. Ska kolla på Grye's Anatomy avsnitten som Remi kollade på innan han åkte till jobbet idag utan mig när jag var med Frida. Äta chips ska jag också göra. Mums!

/ Viktoria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0