Det måste spöka


Det här är sjukt. Jag skulle hämta min mobil i sovrummet och ringa till frisören och boka tid för färgning av ögonbryn och ögonfransar. Så klart så är inte mobilen där fast jag vet att jag hade den där sist. Jag letade ändå i hela lägenheten men har fortfarande inte hittat den. Då kom jag på att jag kan ju ta Remis mobil och skicka sms till min mobil för då hör jag ju vart den är. Han tog inte mobilen med dig till jobbet eftersom det inte var nå batteri i den. Och jag började leta laddaren. Tror ni jag hittar den då? NEJ. Både min mobil och hans laddare är helt borta! :O Det måste ju ha någon förklaring till varför, men just nu kan jag inte komma på den förklaringen. Jag är så jäkla arg!
Tänk om Remi råka ta den med sig till jobbet? Nej, sånt hjärnsläpp kan han väl inte få.

Ska åka med mamma idag och köpa lite grejer hit till lägenheten. Ska kolla på gardiner och mattor mm. Hoppas att jag hittar något fint :) Ikväll ska jag hem till Marielle som har inflyttningsfest. Det ska bli trevligt att få vara med alla danstjejer ;)
Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter mobilen. Den måste ju vara här någonstanns. 

/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0