Viktoria mår inge bra




Blä blä. Jag är fortfarande förkyld. Det har väl gått över lite men nu börjar jag må illa och få ont i magen istället. Har inte kunnat gjort ett dugg idag för jag har inte haft någon ork. Gick upp kl 13, tog ett bad, åt lite mat, sen la jag mig på soffan och somnade till i typ 2 timmar.
Jag har drickit lite Proviva, det ska ju vara magens bästa vän så jag hoppas det hjäpler.


Nu ska jag tvinga mig själv ner på stan bara för att göra någonting. Det blir skönt med lite frisk luft också. Jag ska leta efter en överdel att ha till personalfesten som äger rum den 6:e december. Så får se om jag hittar något som passar. Är ute efter en halv vanlig svart tubtopp men vette tusan om dom har kvar några sånna nu i vinter. Men det är en sån som skulle passa bäst ju. Hoppas jag hittar någonting iallafall.


/ Viktoria ♥



Kommentarer
Postat av: D E A F E E M

Du får testa att dricka honungste och kanske bajsa lite : )

2008-11-27 @ 01:20:10
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Denise

PEPP PEPP PEPP TILL PERSONALFESTEN! :D

2008-11-27 @ 12:38:00
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0