Min lediga helg blir en torsdag och en fredag.


Idag är jag ledig, och imorgon också! Känns hur underbart som helst när jag jobbat nio dagar i streck. Men när man är så van att jobba varje dag typ så känner jag "jaha, vad ska ja göra idag då?" när man väl är ledig. Så vill man nästan jobba ändå :P Men jag ska inte göra det för idag ska jag tvätta, städa hela lägenheten, laga mat och förmodligen få soffan. Nej, vi har inte fått den ÄN :/ 
Tyvärr har jag inga pengar kvar till nå shopping, så något sånt roligt får jag inte göra idag eller imorgon. Pengar bara rullar ut, inte in som jag helst vill att det ska göra. Nu är jag sådär fattig igen så man får lite panik. 

Jag vill hylla ett program som heter Spotify. Det musik program som kanske är hur bra som helst. Du kan söka på vilken låt som helst och den finns. Man gör egna spel listor och sparar den musik man vill ha där. Hur bra som helst! Det kostar dock 99 kr i månaden men det kanske det är värt. Dom/den som gjorde detta program kommer säkert kunna bli rikare än dom/den som gjorde youtube. Youtube är ingenting jämfört med det här. Fast om man är ute efter musik videor så får man hålla sig till youtube, men annars är det Spotify som gäller ;)



Han är inte trött, han ville bara inte vara med på kort <3


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0