Den lilla lila



Idag är det en ledig dag för mig. Är hemma hos mamma nu och hälsar på the family. Ska äta middag här och så. Så jag blir nog här ett tag. Det finns inte så mycket att göra hemma ändå för Remi jobbar. Det blir bara väldigt ensamt coh det gillar jag inte. Visst ibalnd kan det var skönt, men just idag känner jag inte för det.
I helgen har det bara vart jobb, jobb och jobb. Jag som knappt hade några timmar nu i november och helt plötsligt är jag bara ledig sju dagar denna månad. Man kan fixa tider om man vill.. Och jag vill.

Imorgon eftermiddag kommer pappa och hälsar på hemma hos oss. Senare är det träning som gäller. På dagen är det ännu inte något planerat så vi får se vad som händer.

Den här fina kjolen kom hem i postlådan idag :)


Ur snygg



/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: an

kjolen är grymt snygg!

2008-11-10 @ 20:51:41
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0