Idag ska Johan bort bort bort!



Blev nyss klar i tvättstugan. Har tvättat handdukar, sängkläder och arbetskläder idag. Jag är så duktig så! Fast jag glömde nästan att jag skulle tvätta idag. Kom på det på bussen på väg hem från jobbet och då hade det redan gått 45 minuter på min tid. Men jag hann ändå :) Nästa besök i tvättstugan blir nästa fredag, fast då får Remi fixa det för jag jobbar. 

Om en halv timme börjar Idol. Spännande! Idag måste måste MÅSTE Johan åka ut! Annars kommer Idol bli ett skandal program som Big brother typ. Så alla små-fjortis-johan-fans, rösta inte idag!  Hoppas era kontant kort är slut, för ringa och rösta hemifrån får ni väl inte för mamma?! Nej, han måste bort den lilla kråkungen annars kan jag inte fortsätta kolla.. Det blir liksom pinsamt då.

Remi slutar kl 21, ska göra mat till han kommer hem. Fläskfilé och potatisklyftor. Oh, shit! Jag måste springa och köpa soya till min sås jag tänkte göra innan Idol börjar. Hejdå!


/ Viktoria ♥



Kommentarer
Postat av: Denise

YEEEEEEEEEEEEES, Johan åkte ur! :D

2008-11-28 @ 23:29:41
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0