Det var ett tag sen


Ja, det var ju ett tag sen jag skrev nu. Jag som lovade mig själv att skriva varje dag men äh.
Idag vaknade jag några minuter efter ett :O Typ en timme sedan. Jag märkte inte ens när Remi gick till jobbet. Jag måste ha vart väldigt trött! Men det är väl så efter sju dagar arbete, har bara två dagar till nu sen är jag ledig tre dagar i rad, torsdag, fredag och lördag :) 
Just nu håller på lagar mat. Matlåda till jobbet. Det bli wok och ris :) Har blivit jäte duktig att ta med matlåda nu ja. Man sparar ju pengar. På senaste lönebeskedet stog det att jag hade ätit för ca 600. Då bestämde jag mig för att skärpa till mig lite och börja ta med mig egen mat. 

Och gissa vad.. Vi har inte gått vår soffa än :/ Killen som ska hjälpa oss verkar hur upptagen som helst. Vi får väl se när vi får hem den. 
I överigt har väl allt vart som vanligt. Jobbat, vart hemma, sovit. Fast igår natt sov jag och Remi hemma hos mamma. Det är väl det ovanliga som hänt. Kan inte minnas sist jag sov där. Det var lite mysigt. Det tyckte även Remi :P Jag har redan bivit så van att vi har flyttat och så, så när jag sover hemma hos mamma känner jag ändå inte riktigt att jag är hemma fast jag bott i just det huset i 12-13 år. Jag anpassar mig fort till andra miljöer. 

MIn nya klänning som jag la upp en blid på här på bloggen var jag tvungen att byta. Jag såg att det var en Medium. Jag tyckte väl att den var lite stor på vissa ställen. Jag gick tillbaka till B.young  där jag köpte den och tyvärr hade dom inte svart vita kvar. Det fick bli en lila istället men den var också lika fin :) Kanske lite mer roligare färg också eftersom man har ju så mycket svart vitt redan.

Nu ska jag försöka göra något vettigt.

/ Viktoria ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0