Utgång i Paris?


Igår var vi i affärer och kollade från klockan halv 3 till halv 8, då kom vi innanför dörren :P fötterna hade lite ont kan man säga! Hittade jätte mycket jag ville ha, men vi väntar lite med att köpa det tills vi har gjort lite saker som tex Disenyland och så. så man vet att pengarna räcker. fast idag ska vi till en grossist med Idas moster Monica. där får man shoppa för det är det billigt!! :D
Men igår var jag tvungen att köpa en väska för den jag har med mig är dragkedjan sönder och det är väldigt farligt att gå med öppen väska här. ficktjuvarna är nämligen väldigt skickliga! den kostade bara 14,90 euro = ca 149 kr. skit fin!!

Ikväll skulle det egentligen blivit utgång, men vi vet inte hur vi ska göra för Nadias kompis sa att torsdagar inte brukar vara så bra. så vi kanske tar det imon. men vi får se, ska bestämma det ikväll när Nadia kommer hem från jobbet.


Har nyss duschat. ska sminka oss och så nu :) vi har lite bråttom.. eller aa, jag!


image94

Jag tyckte synd om han!


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0