Skola imorgon


Då var sportlovet slut. imon börjar skolan igen. det gör inget för mig för då får man träffa folket och så slipper man jobba lite mycket :P nu är jag ledig från jobbet tills på torsdag, då ska jag jobba 17-20. sen har jag inga tider i helgen heller, men det kommer jag nog hinna få :( jag skulle faktiskt vilja vara ledig en dag i helgen iallafall.
får väl se hur det blir med det.. man kan ju alltid hoppas som med allt annat.

Igår efter jobbet var det bara att skynda sig hem och göra sig iordning. var på adams mosters 50-års middag med massa släktingar. vi åt på högbos hotell. jätte fin restaurang, och maten lika så. för fin för mig, jag gillade den inte :/ jag satt faktiskit där och tänkte på pommes och hamburgare. det skulle vart super just då! men efterrätten var jätte god, fast väldigt liten. men det är väl så det är på fina ställen.. lite och dryt.
vi fick skjuts hem av adams pappa tidigre än alla andra. vi ville inte vara kvar. jag skulle ju upp och jobba och adam skulle på någon fest. fanns ändå inget att göra där :P

nu är det så att jag ska ta mig ett bad och sen inte göra nånting :D guuud så skööönt! bara vara. eller jo, jag måste plugga lite, men det är lungt. inge mycket att göra, inte just idag iallafall :)

14 dagar kvar tills ida och frida kommer hem från thailand.
16 dagar tills jag och ida drar till paris ;)
55 dagar tills lillasyster kommer till världen.


image83
jag och stina på min 18-årsdag i sommras :)




Oj ski poj ski = Ojskipojski      hahaha



/ Viktoria


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fin bild!

2008-03-02 @ 16:58:25
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: desirée

hoho hemma hos mig ;D

2008-03-15 @ 18:14:14
URL: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0