Shopping & utgång :)


Jajjemänsan! ska till Hallarna idag igen och kolla. i förrgår när vi var där så hann vi bara kolla inne på HM. vi var så jäkla trötta. hade vart i MASSA affärer före. men idag ska vi kolla lite mer :) och köpa mer ;) jag pratade med mamma i telefon igår och då fick jag reda på att min lön blir 3800 kr den här månaden. that's good. då kan jag shoppa ännu mer. men ska försöka spara lite så jag har nånting att leva på när jag kommer hem :P

Igår kväll var vi på Hard Rock café och åt. skit gott! så fick vi halva priset för johannas kompis som var med, han jobbar där. lär säga att vi glider på en räkmacka ganska rejält här ;) vi har sparat mycket pengar hit tills och vi har bara vart här i två dagar. hoppas det fortsätter så bara ;)
Ikväll blir det utgång. först kommer det massan folk hit som ska äta och så. efter det ska vi ut :)


Nu måste jag göra mig klar!


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0