I övermorgon :)


Paris på tisdag. det börjar pirra lite nu ;) haha.
jobbar inte på 2 veckor nu :D det blir leva livet dom här två veckorna! känns inte helt fel.

Jag har jätte mycket att göra! vet inte hur jag ska hinna :O inte just idag men imon.
Går i skolan till kl 16, men jag måste gå tidigare eftersom jag ska vara hos tandläkaren kl 15.30. efter det måste jag till min frisör. vi ska boka tid och så till balen, och fixa löshåret. sen har jag träning kl 18-20 och efter den måste jag packa tills tisdag då det bär av. och mellan tärningen och frissan ska jag hinna sola. fast förresten det kanske jag kan göra idag? aa, det kan jag. annars kommer jag verkligen inte få ihop allt imon. och just ja, det också.. jag måste växla mer pengar. måste hinna det på vår 40 minuters rast imon.

Idag kommer ida och frida hem från thailand. måste prata med ida hur vi ska ta oss till och från arlanda. vi har inte bestämt det än :P

image90

En sak som är bestämt.. det blir en hel del shopping ;)



/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0