Bal, 24 maj


Idag köpte jag biljett till balen i skolans kafeteria. Jag ska gå själv för Adam kunde inte på grund av pengabrist :/ men det ska väl gå ändå :) går ju med nåra andra tjejer i klassen, så helt själv är jag ju inte :)
nu är det bara leta balklänning då. shit vad svårt! kommer aldrig kunna bestämma mig. men jag vill ha något i den här stilen.
image87

Tycker det är sjukt snyggt med korta klänningar! men jag vet inte om jag skulle vilja ha den där färgen. tror jag skulle se så blek ut i den. en gul skulle jag kunna tänka mig :)


Skolan idag var lugn, som vanligt kanske man ska säga. Hade redovisning imorse i organisation och ledarskap. det gick bra! det var ju bara jag och pontus som redovisade vårt, och en grupp till. sen var ingen annan klar fast vi haft en extra vecka på oss. så dom fick IG. men inte vi inte :D
på administrationen började vi med ett prov, del 1 idag och del 2 imon. måste kolla lite i boken så jag kan det vi ska göra imon. delen som vi gjorde idag gick bra, tror jag iallafall ;P

Har nyss ätit stuvade makaroner med köttbullar, så nu är jag mätt. Ska kila till bussen om en halv timme typ. har ju träning idag. efter träningen åker jag till Adam och sover där :) så nu måste jag packa lite.


/ Viktoria ♥


Måste bara lägga ut den här! Tobbe på kolmården :,D

http://youtube.com/watch?v=uvIKrnIsDzA

"Vad kostar den där, tusen spänn?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0