2 år & 7 månader..


Med min älskling :)

image88





Idag har jag vart på min praktik, gick ganska segt idag faktiskit. men nu är jag hemma iallafall :)
ska äta snart sen åka på träning. men jag vet inte om det är det idag eller om alla gånger ha gått. men det visar väl sig. inte svårare än att bara åka hem igen :P i måndags hade vi ingen samba träning. vår tränare, pilar, var sjuk men jag visste inte de så jag åkte dit i onödan. men det var bara åka hem till adam lite tidigare än tänkt och det gjorde ju inget :)
Jag fick vara ledig från praktiken imon. ska till hälsocentralen på morgonen. sen ska jag in till stan och hämta mitt pass, växla pengar och massa annat. sen börjar jag jobba kl 17. det är så jobbit att praktisera och jobba sen så det var tur att jag fick vara ledig :)

Adam ska gå med mig på balen nu iallafall :) brabra!


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0