Nu är det över :(


Nu var det slut på det roliga. Jag börjar bara gråta när jag tänker på det :( Tänk liksom, man kommer aldrig gå in i ett klassrum där ens underbara klass sitter, man får aldrig mer en tillsägelse av läraren för att man pratar eller skrattar för högt med någon på en lektion, vi kommer aldrig sitta i matsalen nå mer och äta mat och kolla (och klaga, haha) på allt folk. Det är dom där små sakerna som får mig att och sakna allt! Shit asså, jag kommer inte komma över det här på lääänge! Men måste säga att det var en underbar dag och kväll med HP3A.. Bästa dagen någonsin <3
Vi höll ihop hela dagen och kvällen, så som det ska vara på studenten!


Fan vad jag kommer saknar alla studentfester och allting sånt! Kan man inte bara spola tillbaka tiden?! Åååh jag blir galen! :(


HP3A


Tryck på flaket


Älskade människor, mina stjärnor!


Emma & jag <3


HP3A, kommer er alla sakna som in i helv*te! Vi var och kommer alltid vara världens bästa klass! Looove you all! <3



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0