Jobbtrött!


Det känns som det ända jag gör nu är att jobba, men så är det absolut inte, tror faktiskt de flesta som har jobb jobbar mer än mig så jag ska inte klaga. Men jag tycker det ändå är skit jobbit :P Men man måste ju vänja sig. Det är ju så här det kommer fortsätta tills man är 65 :/ Nä usch! Jag är inte en jobb-människa, det är nog meningen att jag ska gifta mig rik. Hoppas Gud har bestämt det iallafall! Haha

Vad ska jag göra ikväll då? Emma ville att jag skulle träffa henne och någon kompis till henne från Enköpng(?) Men jag vette tusan alltså. Är inte alls på det där humöret att vara med folk jag inte känner. Då kommer de bara tycka jag är tråkig och sur för jag är så himla trött nu. Men jag orkar ändå inte sitta hemma, hur kul är det en lördag kväll liksom? Inte alls! Men ändå blir jag inte alls på humör att göra nåt när jag har jobbat.
Imorgon jobbar jag 12-19, så det blir inge sova ut här inte. Och på kvällen har jag träning i typ 3-4 timmar vilket också tär på kroppen :P
På måndag när jag är ledig ska jag till Stockholm med Isabell vilket betyder att man inte heller då får vila. Man blir ju grymt slut av att åka dit en dag. Vi ska gå på stan lite först, sen ska vi på Grönan mot kvällen och efter det kanske det blir utgång, så sover vi över i Isabells pojkväns lägenhet han har där :) Det ska bli roligt, så det är inte så att jag klagar på min lediga dag. Inte alls! För jag ser fram emot det jätte mycket! :D




/ Viktoria ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0