Jobb & UTGÅNG



Kom nyligen hem från jobbet. Jobbade 11.45-16, det gick bra men det var väldigt varmt.
Ikväll blir det utgång med danstjejerna :) Fast först har vi alla träning, lite uppvärming inför utgången ;P Sen ska vi alla förfesta hemma hos Elina. Det ska bli skit kul!
Direkt efter träningen ska jag få följa med Isabell hem till henne och duscha och så där, eftersom jag bor lite utanför stan så sparar jag mycket tid på det :) Tjatar på mamma att vi ska flytta till stan men hon är inte på min sida.

Igår var jag på shopping runda med Isabell ju, och hennes kompis Fredrik. Detta blev mina köp. Vilka tre av dom var rea grejer. Bra gjort av mig! :)



Äntligen hittade jag min lilla svarta
299 kr, Gina


En till liten svart, men inte lika festlig
(Rea 74,50 kr, Gina)


Örhängen och armband till den lilla svarta
(Rea 69 kr för båda, Glitter)



Nu ska jag börja packa lite grejer. Tagga kvällen! :D



/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0