Brännboll / Utgång



Brännbollen idag var ju vår inte klass med på vilket man ångrar ganska mycket för det såg jävlit kul ut och alla var sååå på G förutom vår klass typ :P Men man blev grymt taggad av allt folk och all musik som spelades HÖGT i bolungern :D Jag ska iallafall på efterfesten på Goya nu ikväll. Det ska bli kuuul! Jag och Angelica ska gå med nårga andra tjejer vi känner :)
Man kommer väl hem kanske tre - halv fyra inatt. Så ska man upp vid sju igen för det är förfest hos en kille i min klass innan vattenkriget imon :D Vi ska vara hos han kl 9, ska man krångla med buss och grejer så då lär man upp tidigt och TAGGA! Kanske kommer bli hur kul som helst! Klockan 12 börjar kriget så håll er hemma om ni inte vill bli blöt ;)



För vi är studenter


Shaaalalalalala


Så mycket folk ser det bara ser ut som myror




Nu ska jag duscha och börja fixa mig :) Sen blir det feeeeeest!




/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0