Uppdatering


Nu ska jag uppdatea bloggen lite kort.


Har ju redan skrivit att jag var ut lördag och gårdagen med arbetskamraterna. Mycket trevligt :) Och på lördag kör vi igen, HAHA :D Vi har så kul tillsammans så nu kör vi helg efte helg ;)
Måndag och tisdag var jag och Adam i hans stuga. Åkte hem på onsdagen. Tisdagen var det fin väder så då passade vi på att sola :)


Och nu då? Jo, kom hem från träning för typ en timme sen, har ätit och kikat på tv lite. Tidigare idag la jag mig på studsmattan och sola. Sen gick jag och la mig vid 14 och vakna vid 19. Skööönt med tanke på att jag sov typ 10 minuter inatt :P
Har inte alls mått bra idag :/ Nej, det är inte för att jag är bakis. Jag drack bara två drinkar och en öl igår (som sagt i det förra inlägget) Jag mår bara illa typ. Så är jag hungrig hela tiden men när jag äter mår jag bara illa och kan inte äta mycket alls. Bara jag inte blir sjuk! Jobbar hela helgen och på onsdag åker vi till Karlshamn med dansen vilket jag ser sjuk fram emot! Jag och Mimmi ska turas om och köra en minibuss. Skit nervös för det :S Jag gillar inte att köra plus att det är ca 75 mil liksom. Det längsta jag har kört är 75-70 mil :P haha.


/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0