Lite om mig


1. Vilken svordom använder du mest?
Jävla skit
2. Äger du en iPod?
Nej
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Den ska ställas in på 10.20
4. Hur många resväskor äger du?
Två stycken, en svart och en lila.
5. Använder du flip-floppar?
ibland
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Köper typ aldrig matvaror.. men när jag väl köper så köper jag lite från vart som helst
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror på.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Sex and the city :)
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Vännina!
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Kan man väl säga.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, jag är duktig på att somna av mig själv.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
har ingen cd-spelare. Lyssnar på musik i datorn.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Chris Brown har jag fastnat för!
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Som att jag skulle säga det?!
16. När var senast någon stötte på dig?
Idag?
17. Vad åt du till middag senast?
Ärtsoppa
18. Använder du huvtröjor?
Ja, det är ju skönt
19. Kan du vissla?
Aa när jag inte tänker på det :P Om jag tänker att jag ska vissla då går det inte.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Angelica
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg och dalbana :D
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja nån gör det säkert.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
026
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, vem gjorde inte det liksom?
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort nog.
26. Hur många syskon har du?
tre stycken. Två små bröder och en lillasyster
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej då
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen
29. Äger du några popband t-shirts?
Näe
30. När flög du senast?
29:e mars, från Paris
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två
32. Läser du för skojs skull?
Nej. eller jo, bara veckotidningar.
33. Pratar du några andra språk?
Engelska, lite. Spanska något ord bara :D

34. Diskar du din egen disk?
nej, det gör diskmaskinen
35. Har du gråtit offentligt?
Ja
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid men ibalnd
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, tatuering!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja! haha
40. Kan du kasta macka?
Ja, så klart.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
42. Vad har du med dig in på bion?
Godis
43. Vem var din favoritlärare och varför?
favoritlärare?
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
45. Vad har du för väder?
fint väder för en gångskull.
46. Har du en blogg?
Ja, alla som läser detta vet nog redan det.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Samhällskunskap
48. Gillar du att flyga?
NEJ! Jag är har inte hunnit vänja mig.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Det är så mycket.. :P
50. När sov du senast på golvet?
Don't know
51. Vilken är din favorit drink?
Min special som jag alltid brkar beställa, den har inget namn.
52. Gillar du din boende-situation?
Ja ;)
53. Vilken är din mammas hemstad?
Gävle
54. Din pappas hemstad?
Gävle tror ja.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
typ åtta
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ofta fullbokade, men inte stressigt.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Höhö ja.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Passionsfrukt
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Neje
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 år om 4 dagar.. den 26:e juli
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja det är jag!
62. Tror du på liv på andra planeter?
Njea
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kommer inte ihåg.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns det en gud då? :P
65. Vad var det senaste du åt?
ärtsoppa sa jag ju
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma tror ja.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag är en prinsessa därför fick jag namnet efter en också ;P haha
68. Gillar du senap?
ja, why not :D
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Bit ihop, inte bryt ihop.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig !!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
En sådan finns inte än ;P
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
gaah
73. Tycker du om att krama folk?
Ja :)
74. Skulle du säga att du är trendig?
Alltså jag går ju inte i kläder som inte går att köpa i affärerna längre :P
75. Äger du en digitalkamera?
Ja två stycken. Men båda är KASS!
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Eva Langoria.. Önskar jag!
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Beror på vem det är och vad det rör sig om.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen.
79. Tycker du att du är attraktiv?
Nje, kanske ibland.
80. Vad är du allergisk mot?
Inget, men jag upptäckte i söndags att jag nog är allergisk mot jordnötter. Det kliade i hela ansiktet efter jag ätit en Snickers
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, skulle jag det eller..
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte en aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0