Karlshamn, here we come!





Om några minuter ska mamma skjutsa in mig till stan. Vi har samling vid lokalen kl 10 då vi ska packa in våra saker i bilen och sedan köra iväg :D Tagga tagga tagga! Fast först måste jag springa in på Ica och köpa något ätbart så jag håller mig vaken när jag ska köra. Är fortfarande nervös inför körningen och det gör det inte bättre att jag bara sov 5 timmar inatt. Blir bara ännu mer rädd att köra bara därför. 
Jag har just en skiva som ska poppas i vår bil :) Vår bil ska det vara mest drag i, eller hur tjejer?! Party bussen, wow!

La bateria

 

Finns inte så mycket mer att säga. Vi kommer ha jäklit kul där nere iallafall sånt skönt gäng som vi kommer bli ;)
- Och alla på jobbet.. ni behöver inte sakna mig allt för mycket ;)
Hörs på söndag kväll när vi kommer hem.
Heeejdåå


Vi ska vara bäst i östersjöfestivalens karevaltåg, så enkelt är det!

/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0